miercuri, 14 iulie 2010

In asteptarea pestelui. Da, sunt sigur ca toti pescarii au trecut prin asta. Ajungi la fata locului, dupa cateva ore de munca,peparare,nadire,instalare scule, ajungi la un moment dat cand termini toata activitatea de pregatire, si astepti.
Un singur sfat pot sa vad dau. Va aflati pe o balta cu potential, si nu sunteti singuri pe balta, iar pestele intarzie sa apara in lansetele voastre. Nu trebuie sa va panicati sau sa incepeti sa aduci injurii catre administratorul baltii sau paznicilor. Poate ati gresit ceva cu nada, poate nu ati ales bine locul.
Asa ceva am patit si eu acum cateva saptamani pe o balta anume (in poza). Am nadit frumos cu bulgari, toata gama si n-am avut nici o trasatura. Normal, am zis ca poate nu e peste in balta pentru ca daca era trebuia sa intre pe patul de nada. Inainte sa plec, am discutat cu cativa localnici care mi-au comunicat ca, pe locul unde am stat eu, saptamana trecuta s-ar fi prins un crap de 5,5kg , informatie care aproape ca m-a convins sa ma intorc pe acel loc, in aceea zi dar......am amanat :)
Poate n-am folosit momeala potrivita, am ales gresit aroma ? Poate am ales un loc gresit, nu se stie. Sau poate n-am folosit montura potrivita, oare daca foloseam pop-up as fi prins ?
Sau poate pur si simplu, pestele n-a mancat in aceea zi !
Om trai si om vedea! Fire intinse!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu